Da jeg arbejdede hos Telmore, var det Danmarks største online-teleselskab med over 700.000 kunder. Webshoppen var Danmarks travleste og var derfor Danmarks største e-handelssted. Hos Telmore skulle det være enkelt og billigt at være mobilkunde og købe sin telefon. “Kunderne først” var vores slogan. Og kunderne kunne lide det. I 2009 var Telmore det selskab, der fik færrest klager i Teleankenævnet, Telmore lå nummer 1 på Trustpilot i kategorien mobiludbydere og var over en årrække det teleselskab med den højest kundetilfredshed.
Webshop
Telmore havde Danmarks travleste webshop* og det største udvalg af mobiltelefoner. Folk var vilde med mobiltelefoner. Prøv bare at se, hvor mange websites der handler om og med mobiltelefoner. Udfordringer var naturligvis at sælge så mange telefoner som muligt. Det gælder om at involvere brugerne og kunderne, hvis man vil være blandt de bedste. Og det havde Telmore stor succes med.
*FDIH, Dansk e-handelsanalyse, 2010
Design på forsiden
Forsiden var det mest besøgte område på Telmores website. På et tidspunkt var det tydelig, at vi var vokset fra den, vi havde på det tidspunkt. Den var skæv, og mulighederne for at ændre den var ret begrænsede. Forsiden skal sælge, og det levede den ikke helt op til. Der var alt for meget fokus på information. Vi besluttede derfor at lave en ny. Og efter 1,5 år valgte vi at lave helt nyt design på sitet, så vi fik et mere moderne og tidssvarende design.